اس ام اس های خنده دار همراه اولی

✘ ببـین ﻧﻪ ﻣﯿﺘﻮﻧﯽ ﺟـــــــــــــــــــــــﺎﻡ ﺑﺎﺷﯽ … ✘ ﻧﻪ ﻣﯿﺘﻮﻧﯽ ﺑــــــــــــــــــﺎﻡ ﺑﺎﺷﯽ … ✘ گفتـم در جریان باشی … شارژ همراه اول ⇜مَشْتے ⇝ ☜گُنده تَر از زَمیــــــــن کِه نیســــتے…∅ ☜هستے؟؟؟✓ ☜زَمین با هَمِــــــه اوباهـَــــتِشّ…↺↻ ⇩زیر پاے مَنه ⇩ ✘پَسّ بِکـــــــِـشْ کـنِـــــار✘

جملات و متن های جدید در مورد همراه اول

دردنیای بچه ها هر کی زودتر بگه دوستت دارم برنده هست ، ولی در دنیای بزرگتر ها هر کی زودتر بگه دوستت دارم بازنده است...

سری جدید اس ام اس های همراه اولی

فقط یڪـــــ جملہ ے عاشــــــــــقانہ برایٺ دارم همہ ے احسـاسـم حـَـرامـت بــاد... همراه اول سر صبحی که عبادت کردم هوس چایی هیأت کردم. زیر لب ذکر تو گفتم ارباب تا که با یاد تو خفتم ارباب خواب دیدم که حرم مهمانم روضه کرببلا میخوانم روضه سوز و عطش , ظهر دهم شده ام بین عزادارن گم تشنه بودم , که می ناب رسید چایی روضه ارباب رسید

نوشته های جدید در مورد همراه اول و شارژ همراه اول

گرما اگه شعور داشت مثل سرما كه درو میبستی تو نمیومد!!!

پیامک های همراه اول

��من از قبل باخته ام ��مچ انداختن بهانه ای بود�� برای گرفتن دوباره ی دستانت.... کارت شارژ نگاهت میکنم میری صدایت میکنم میری خب نفهم وایسا حتماکارت دارم

جملات خنده دار درباره خرید شارژ

اینکه هَر روز میخوای با یکی باشی مُهِم نیس فَقط سعی کُن یه روزَم خودِت باشی خودِ خودِ خودِتــــــــ....! خرید شارژ می خواهی قضاوتم کنی ؟ کفش هایم را بپوش راهم را قدم بزن دردهایم را بکش سال هایم را بگذران بعد قضاوت کن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394برچسب:, | 21:47 | نویسنده : تیموررضائی شهریور |